Sunday, October 4, 2009

Takut dan Risau...

Sebenarnya saya merasa takut dan risau...
Pabila mengenangkan saya, hamba yang lemah.
Pabila saya mengenangkan saya seorang penulis blog.
Menulis, menulis dan terus menulis...
Pabila setiap entry saya sisipkan peringatan yang mampu saya keluarkan dari hati

TETAPI kan SAHABAT,
Walaupun saya menulis untuk memberi dan berkongsi peringatan, khususnya SAYA...
Kadangkala saya lalai!...saya lupa!

SAYA LEMAH, sahabat
Saya takut kalau ada mungkin saya menulis supaya orang lain melakukan kebaikan itu,
Walhal Saya sendiri tidak mampu melakukannya..

Sahabat2 yg dikasihi..

DoakanKU agar saya terus menjadi insan yang baik,solehah &
diberi ketetapan IMAN dalam mengharungi hidup yang penuh Ujian dan mampu mertarbiyah sahabat2 yang dikasihi..
ameen

Saya amat hargai doa kalian..

S Y U K R A N !