Friday, September 11, 2009

ank2 yatim, main mercun ( '',)

pelajar perempuan : "ustazah,bOleh tak nak main bunga api + main mercUn?"
lalu saya minta izin dgn Ustaz Omar..
85 : "b..b..bOleh tak nak main mercUn ngan bdk2?" (dgn nada yg lembut, bOdek la juge=)
78: mm..ok!..baik2!
85:..waaa syukran b..syg b! (dlm hati saya: sewonok nyeeee!)


bunga api..cantikkan corak bintang tu =)

bunga api, corak "love"
Ok saya akui nye, saya memang suka main benda2 nie,overr exicited k! jakun pun ia!..
maaflah, kalau ada yang tidak setuju dgn pendapat saya..
berbahaya..?
mercun yg beli ni pun cuma yg ringan2 tak extreme sgt pun...heeehe
mercun gasing...gempak.."pheww pheew..pappp paapp!!" bunyi lebih kurang macam gitu la..=)

so, apalagi main puas2..bdk laki jeles + x puas hati tgk Ustazah join sekali..kata mereka..tak aci..tak adil
maaflah Ustazah hanya wakilkan pada pelajar2 perempuan sahaja...=)
ngehhehe..

da puas main..!..

lalu mereka bertanya: "nanti Boleh main lagi ker?"
gulp..gulp....nghehehe..( dlm hati saya: mesti labOlehhh...hahha)